Colegiul Naţional Elena Cuza, București
Cautare
  • Prima pagină
  • Despre noi
    • Istoric
      • Biografia Doamnei Elena Cuza
    • Echipa manageriala
    • Consiliul de Administrație
    • Regulamente
    • Transparență decizională
    • Resurse umane
    • Proceduri operaționale și de sistem
    • Consiliul Elevilor
  • Proiecte si Programe
    • Programe europene
    • Proiectul Profesionalizarea carierei didactice – PROF
    • Portofoliul CNEC
  • Oferta educaţională
    • Concursuri şi olimpiade
    • Activităţi extraşcolare
    • Parteneriate
  • Avizier
  • Examene/Admitere
  • Activități
  • Contact

Proiectul necompetitiv sistemic al Ministerului Educației, POCU/904/6/25, cod SMIS 146587 || Profesionalizarea carierei didactice – PROF

Ministerul Educației, în calitate de beneficiar, implementează, în parteneriat, proiectul necompetitiv sistemic POCU/904/6/25, cod SMIS 146587 – Profesionalizarea carierei didactice – PROF, în  conformitate cu precizările din Contractul de finanțare nr. 32811/31.03.2021.

Obiectivul general – Asigurarea mentoratului profesional pe durata întregii cariere didactice, în sistemul de învățământ preuniversitar, prin crearea unui sistem național coerent și fiabil de formare profesională și de dezvoltare a competenței didactice, ca formare psihopedagogică, necesare ocupării și exercitării unei funcții didactice precum și obținerii performanței pedagogice în învățământul preuniversitar din România, în activitatea de predare/formare și în activitatea de management educațional, în contextul procesului global de digitalizare a sistemelor de educație.

 

Site-ul proiectului PROF: https://grants.ulbsibiu.ro/prof-mentorat/

Link-ul proiectului PROF – Ministerul Educației: https://www.edu.ro/PROF

Link-ul proiectului PROF – Partener CCD Ilfov – https://ccdilfov.ro/profesionalizarea-carierei-didactice-prof/

https://stirileprotv.ro/educatie/cum-functioneaza-zprof-programul-care-isi-propune-sa-reformeze-educatia-din-romania.html

 

Colegiul Naţional Elena Cuza Bucureşti ©2016

Urmareste-ne aici